Nathalie heter jag och är en tjej på 21 år.
Jag bor i min egen 2 rums lägenhet en bit söder om storstaden Stockholm. Mitt liv är väl sig rätt likt alla andras i min ålder. Jag jobbar, umgås med vänner & familj, lever för helgen då jag får gå ut och dansa med vänner och avnjuta goda drinkar på något trevligt ställe. Jag kan väl enkelt säga att jag försöker njuta av livet så gott det går och ta vara på alla roligheter livet har att erbjuda en tjej i 20 års åldern.
Eller... ja det var så det såg ut fram till den 22 januari 2015 iallafall.
 
Torsdagen den 22 januari fick jag reda på att jag är gravid. Jag ska bli mamma. Det växer en ny liten människa i mig och det bildas ett helt nytt liv inuti min kropp. Wow! 

1 kommentarer

Anonym

28 Feb 2015 20:19

Glöm aldrig den datumen, nystart i ditt liv💋

Kommentera

Publiceras ej