I inlÀgget under detta sÄ har jag lagt upp massor med bilder frÄn dagens Babyshower för er som vill kika pÄ dom.

Dagen började med att jag vaknade runt 10 tiden pÄ morgonen och kÀnde mig utvilad och redo för en mysig dag med familjen.
För det var just det jag hade fÄtt höra att dagens planer var, grilla och umgÄs hemma hos mamma med min storebror och hans flickvÀn, samt min moster och kusin.

SĂ„ jag gick upp och Ă„t frukost, tog en dusch och gjorde mig klar inför dagen. Vid 1 tiden kom min storebror och hĂ€mtade upp mig och vi började Ă„ka mot mamma. 

SÅKLART hade jag mina för aningar om att nĂ„got lurt var pĂ„ gĂ„ng och blev inte helt förvĂ„nad över att det var min Babyshower idag. Men Oj sĂ„ överraskad jag blev nĂ€r jag sĂ„g hur mĂ„nga som faktiskt kommit dit för min skull och hur fint dom hade gjort det med alla ballonger och dylikt.
Blev jĂ€tte glad och kramade om alla som var dĂ€r och tackade sĂ„ mycket för att dom kommit. 

Vad gjorde vi dĂ„? 
Först sĂ„ Ă„t vi massa god plockmat som mammas vĂ€ninna Lisen hade lagat till oss, super gott verkligen. 
Sen blev det lite fika pĂ„ det, dĂ€r det Ă€ven ingick en helt magisk tĂ„rta som hade allt frĂ„n rosetter, en bebis och Noelles namn skrivet pĂ„ sig. Åh den var verkligen sĂ„ fin ♡ .. och god haha! 

Efter fikat lekte vi massa lekar, verkligen super kul. Det var en tipsrunda om mig samt lite allmÀnt om barn och graviditeten, sen klippte vi band och alla fick gissa hur stor min mage var i omkrets (mÄnga ser mig som myclet större Àn vad jag ör kan jag tillÀgga haha), sen var det Àven en liten frÄgequiz till mig om bebisen.

Avslutade dagen med att öppna alla fina presenter, och det var en hel del kan jag sĂ€ga, Ă€r sĂ„ tacksam för alla saker jag fĂ„tt till min lilla prinsessa Noelle ♡

Sammanfattningsvis sÄ var min lördag helt FANTASTISK och jag Àr sÄ glad att jag har sÄ fina mÀnniskor runt omkring mig. Tack !

Kommentera

Publiceras ej